امیر سرلشکر موسوی را بهتر بشناسیم..

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
سرلشکر موسوی در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل در مناطق عملیاتی کردستان، غرب و جنوب در لشکر 28 کردستان و گروه 33 توپخانه مسئولیت داشته و در عملیات های والفجر 4، والفجر 9، بیت المقدس5، قادر ، نصر و چندین رشته عملیات دیگر حضوری موثر داشته است.
وی پس از جنگ تحمیلی به عنوان افسری با تجربه وکارآمد به فرماندهی هیئت نظامی و تیپ دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) منصوب شد. همچنین فرماندهی منطقه شرق کشور، جانشین عملیات ارتش ،فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع)، معاون طرح وبرنامه نیروی زمینی،رئیس ستاد مشترک ارتش،جانشینی فرماندهی کل آجا و جانشینی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از دیگر مسئولیت های مهمی است که درسابقه درخشان خدمتی امیر موسوی به چشم می خورد.
فرمانده کل ارتش با وجود روحیه نظامی گری قوی و سابقه رزمندگی و جانبازی ، به عنوان یک چهره علمی شناخته شده و علاوه بر نظریه پردازی در حوزه های خاص نظامی، صاحب نظریه فرماندهی مبتنی بر اخلاق و مروج نظریه ارتش معنویت محور می باشد.
او دارای مدرک دکترای علوم دفاعی راهبردی و دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی است
تاسیس و مدیریت مرکز مطالعات راهبردی ارتش، فرماندهی قرارگاه جهاد علمی، ساماندهی دانشگاه ها و مراکز علمی ارتش و ریاست شورای عالی تحقیقات بخشی از فعالیت های ایشان در دوران جانشینی فرمانده کل ارتش بوده است.
 
 
امیر سرلشکر موسوی علاوه بر عشق و اعتقاد عمیق به ارتش، از دوران دانشجویی تا امروز ارتباط بسیار خوبی با سایر نیروهای مسلح داشته و علاوه بر ارتش در بین سایر سازمانها بویژه بسیج از محبوبیت خاصی برخوردار است.    
گفتنی است سرلشکر موسوی با بیش از 96 ماه سابقه حضور در مناطق عملیاتی، به دلیل کسب موفقیت های رزمی، دفاعی و ستادی بارها در دستور و فرمان های نیروی زمینی و ستاد فرماندهی کل ارتش مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته است.
وی درتاریخ سی ام مردادماه 1396 طی حکمی از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) ضمن ارتقاء به درجه سرلشکری به عنوان فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
 
 

 



برچسب‌ها: آسمانی هاارتشفرماندهکلامبرموسوی

تاريخ : شنبه 4 شهريور 1396 | 8:20 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت